lørdag den 24. oktober 2015

Ønsker fra Power.dk

iPad Air - trådløs B&O højtaler - polaridkamera - Nespressomaskine - løbe/træningsur

I dag er der præcis 2 måneder til jul. Om jeg glæder mig? - I den grad! Jeg er faktisk ret barnlig hvad angår julen, og er nærmest helt ekstatisk. Det er uden tvivl den bedste tid på året, og hvis jeg skulle vælge mellem jul og fødselsdag, ville jul vinde med flere meter! Der er så mange rare og hyggelige traditioner, og hvem kan ikke lide en tid, der inkluderer chokolade og småkager, pynt og dims, gaver, clementiner og æbleskiver, familiekomsammener og julefrokoster (jeg må dog erkende at jeg ikke bryder mig om maden), traditioner og en grundlæggende god stemning. Julefreden er virkelig noget særligt, synes jeg.  Normalt vil jeg gerne opleve noget nyt (vil fx. helst ikke rejse til det samme land på sommerferie to år i træk), men lige når det gælder julen, synes jeg bare, at det skal være præcis som det plejer. Det er det, jeg synes der er så fint ved den højtid.

Og gaverne, dem kommer vi ikke udenom. Både dem man skal give, og dem man får. Begge dele er dejlige, synes jeg. Så jeg går gerne i gang i god tid med gaveforberedelserne. Med at skrive lister over mine egne ønsker, og tænke over hvad jeg mon vil give dem jeg er på gaver med. Ønskerne herover er i den lidt dyrere ende af skalaen. De er alle fundet hos Power.dk, der har et rigtig stort udvalg indenfor de fleste former for elektronik. Fra helt små højtalere og høretelefoner, til store hvidevarer og støvsugere, og både fra de store kendte mærker og lidt mindre brands. Fladskærme i alle tænkelige størrelser og prisklasser er der også på webshoppen. Alt sammen samlet på en dejlig overskuelig webshop, med fri fragt og 14 dages returret. Bestemt et plus.

De fem ting, jeg har samlet på collagen er ting, jeg godt kunne tænke mig, men som jeg aldrig selv vil prioritere penge på, da de er lidt i den dyre prisklasse, og det er netop derfor, det er oplagt at ønske sig noget af det til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar