onsdag den 14. oktober 2015

Soft Gallery Sæt

I samme omgang som jeg købte dette sæt fra Moss Copenhagen, købte jeg dette sæt fra Soft Gallery. Det var aldrig brugt, men blev solgt til kun 200 kr(!), hvilket er en virkelig, virkelig god pris. Det var ikke et mærke, jeg kendte, men jeg faldt med det samme for det lidt skæge print, og da jeg modtog det blev jeg bestemt positivt overrasket over kvaliteten. Det er super blødt og lækkert, og i lidt tykt "sweatshirt stof", der forhåbentlig kan holde mig lun her til vinter. Sættet er selvfølgelig rigtig fint sammen, men også helt perfekt til at bruge hver for sig. Jeg havde det på med en stor, ulden cardigan, nylonstrømper og korte chelsea boots, og  følte mig vældig godt tilpas.

I dag har jeg været tidligt oppe (7:30!) for at få ordnet feriens lektier. Så nu holder jeg mig en velfortjent formiddagspause, og vil få skrevet et par blogindlæg. Nyder I ferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar