tirsdag den 20. oktober 2015

Taking a Day Off

Jeg tager en dag hjemme i dag... Min nat har ikke været synderligt god, og det blev ikke til mange timers søvn... Her til formiddag havde jeg en aftale på sygehuset, der også tog ret hårdt på mig, så jeg besluttede at droppe gym efterfølgende og tage hjem i stedet. Jeg øver mig i at lytte til mig selv, og jeg kunne mærke at det var det mest rigtige. Jeg var simpelthen for udkørt og mentalt udmattet, til at få noget ud af en skoledag, og så var det bedre givet ud at tage hjem og give mig selv det, jeg egentlig havde brug for. For jeg prøver at acceptere, hvordan mit liv ser ud lige nu, og det inkluderer også at give plads til mig selv. Så nu har jeg sat mig i min gode lænestol og puttet mig under et tæppe, og sørger for at nusse og pusle lidt om mig selv. Drikker god kaffe, spiser snacks og trækker vejret dybt ned i maven. Får mine tanker lidt på plads, og min krop til at slappe af igen.

Og så tror jeg snart, at jeg er klar til at fortælle lidt om, hvad der sker i mit liv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar