tirsdag den 3. november 2015

Godmorgen & Ny Blog

græsk yoghurt med akaciehonning og masser af nødder, frø, kerner og kokos, frugtsalat af æble, ananas, mango, banan, vindruer og granatæble, samt kaffe

Godmorgen! Jeg har været tidligt oppe, selvom jeg skal møde klokken ti, for min mor har fødselsdag. Derfor var der god tid til morgenmad, og til at skrive dette indlæg til jer.

I går lancerede jeg en nyhed, nemlig at jeg har oprettet en ny blog på mit eget domæne, hvor jeg er PLUS blogger hos Bloggers Delight. Jeg har leget med tanken længe, og nu er det så kommet på plads.

Og selvom der stadig er overgangsbesvær, så tror jeg på at det nok skal blive rigtig godt.

Lige nu blogger jeg på begge blogs, og smider altså identiske indlæg ud på begge sider. Men det bliver kun her i overgangsfasen, og når den nye blog er helt oppe at køre, skal jeg nok give besked. 

Så jeg vil opfordre jer til, at tjekke den nye blog ud: mariejosiasen.dk. Jeg håber meget, at I vil tage godt imod den, og flytte med over. Alle indlæg er rykket, og bloggen vil dermed komme til at fungere på samme måde som før, bare med nyt layout og på et nyt domæne.

Tjek den ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar