mandag den 2. november 2015

Lashfood Produkter

LASHFOOD Eyelash Enhancer / LASHFOOD Eyebrow Enhancer

Jeg kender ingen piger, der ikke ønsker sig lange, smukke vipper og pæne bryn. Det er bare noget enormt feminint og sofistikeret ved at have svungne bambi-vipper og velplejede øjenbryn. Som om at hvis man har styr på selv de mindste detaljer, så må man da virkelig have overskud i sit liv. Og så er sådan nogle lange, lange vipper bare utroligt flotte, synes jeg.

Meget kan klares med en god mascara og en vippebukker, og brynene kan fixes med en brynbørste og måske en blyant. Men tænk hvis man, trylle trylle, kunne styrke og pleje sine vipper og bryn til at blive naturligt stærkere og smukkere. Så man kunne vågne op og føle sig naturligt smuk og lækker.

Med produkterne fra LASHFOOD, der forhandles hos beautyakademiet, skulle det gerne være muligt. Deres eyelash og eyebrow enhancer skulle nemlig stimulere hårvæksten, styrke og pleje.

Jeg har endnu ikke selv fået prøvet nogle af disse serummer, men jeg kunne godt overveje på et tidspunkt at investere i noget af det. Jeg har selv ret mørke og markerede bryn, så det er nok mest Eyelash Enhanceren, jeg kunne være interesseret i. Og lige nu, er de faktisk begge på tilbud, så måske det er nu, jeg skal slå til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar