mandag den 2. november 2015

Working Weekend

Jeg beklager, at der var så stille herinde i weekenden. Jeg blev fuldstændig overrumplet, af den arbejdsmængde der var på mit job på caféen, og de indlæg jeg havde planlagt at skulle skrive, blev der slet ikke tid til.

For der var virkelig, virkelig travlt, og jeg endte dermed med at arbejde både hele lørdag og hele søndag. Min familie var taget i sommerhus med nogle venner, så mine bedsteforældre kom herud for at passe og underholde mig. Når jeg så endelig havde fri, prioriterede jeg at hygge mig med dem, fremfor at få skrevet her. Og så var jeg også bare så træt, så træt, så træt. 8-9 timers arbejde, stående, uden rigtige pauser, med utallige opgaver og bare generel travlhed er hårdt. Men heldigvis også rigtig, rigtig sjovt!

Så weekenden blev anderledes end planlagt, og nu ved I hvorfor, der har været stille herinde.

Og ja, nu er det så mandag, og jeg er ramt af en smule mandags-blues. Sådan lidt post-travl-weekend-syndrom, og en følelse af at der er uendelig langt til en weekend igen. Sådan har jeg det ofte, når jeg har haft en weekend med run på, hvor der ikke har været tid til at slappe af og trække stikket. Så det tror jeg, at jeg vil gøre på onsdag, hvor jeg, på grund af Operation Dagsværk, har en fridag. Glæder mig.

Hov, og imorgen kender jeg en mor (min, hvis I skulle være i tvivl), der har fødselsdag, så det bliver nok også en ganske rar dag.

Hav en god uge<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar